Jelmer en Ellen op reis

shop till you're (Singa) poor!!!

Daar waren we weeren op het moment zitten we in Brunei. KASTEN VAN HUIZEN!

Surprised

We zijn nog een tijdje op Tioman gebleven omdat het ons heel veel moeite kostte om daar weg te gaan

Wink
. Jelmer is 28 jaar geworden op Tioman, het was een hele coole verjaardag! Toen we wakker werden heb ik voor em gezongen en hij kreeg een hele goede snorkel cadeau, zie de foto. Daarna zijn we gaan duiken bij een duikshop waar een heel leuk stel uit australie werkt en een jongen uit Denemarken. We hadden gewacht tot Jelmer zijn verjaardag met duiken. Het was supermooi!!! We zagen haaien, schildpadden en nog veel meer, echt supermooi. Na het duiken hadden we fietsen gehuurd om naar Tekek te fietsen, het dorpje vlakbij onze bungalow. We wouden bier kopen voor het feestje 's avonds en ik had een chocoladetaart besteld met 'happy birthday Jelmer' erop. Ik nam verantwoordelijkheid voor de chocoladetaart, Jelmer voor het bier Het was best een eind en we moesten trappen op en af (de fietsen tillen). Ik was als de dood dat de taart zou smelten dus ik ging als een idioot op de terugweg. Rood en bezweet kwam ik weer terug. Jelmer had een paar kapotte bierblikjes onderweg en moest ze toen wel opdrinken, ahum...
Undecided
. Het kwam allemaal goed en we hadden een hele gezellige avond, er werd door iedereen happy birthday gezongen toen de taart tevoorschijn kwam. Omdat het duiken zo geweldig mooi was, konden we het niet laten er de volgende dag ook nog twee te doen!

Na twee weken Tioman gedag gezegd. Je kan niet eeuwig blijven hangen op een verlaten eiland als je geen werk hebt, dat wordt toch saai uiteindelijk. Als we wat om handen hadden gehad waren we zeker langer gebleven. Afscheid genomen en de boot gepakt. 's avonds in Mersing zijn we naar goedkope tickets gaan zoeken, het werd..........................(spanning opbouwen).................Borneo!!! Dus eerst naar Singapore. Wow, the sky is the limit! Wat een hoge, moderne gebouwen.En winkelcentra!!! Niet te geloven. Schoenenwinkels, verdiepingen hoog. Konijn en Nat (beide schoenenfanaat) waren hier compleet uit hun dak gegaan! We hebben hier heel goedkoop een goede laptop aangeschaft, hadden we toch nodig voor Australie. Vandaar zijn we met twee zweedse dames (die toevallig hetzelfde vliegticket hadden) verder gaan reizen door Borneo.

Vandaag zijn we aangekomen in Brunei. Ik wil niet in de herhaling vallen maar; KASTEN VAN HUIZEN

Surprised
! We gaan hier morgen naar een hotel kijken die 1,1 biljoen dollar heeft gekost!

Dat was het wel weer. We gaan verder reizen in Borneo en de hoogste berg in Azie beklimmen (slik), duiken en oerang oetangs bekijken.

Tot snel, bis balt, Jel en El

Reacties

Reacties

Gieneke

Wauw....wat weer een verhaal!!!
Ik ben een trouwe lezer van jullie avonturen. Echt helemaal geweldig wat jullie allemaal zien en meemaken. Moet ik misschien toch nog maar es een x gaan reizen... Na NwZeeland kriebelt het wel weer.
Ik wens julie nog héééééél veel plezier, geniet ervan!

Groetjes, Gien

smiegel

Dag lieverds,

wat weer een geweldig verhaal. En lijkt me zo heerlijk om gewoon te kijken wat goedkoop is en wat jullie leuk lijkt om heen te gaan. En gert zal jaloers op jullie zijn dat jullie in Borneo oerang oetans gaan kijken! (ik trouwens ook). Geniet ervan en we spreken/mailen elkaar snel weer!

Dikke zoenen

Joost

Oi oi oi,

djeez, echt bizar dat jullie nu nog altijd aan het rondtrekken zijn doarzoat. mijn gedachten gaan soms terug naar mijn tripje, die nu alweer zo ver weg is. jullie nog al die tijd daar. wauw!

well vooral veel stoer kijken en toffe pasjes maken!

wot wooot...... in the but!

Evert en lytse Jildert

Ellen, hou je Jelmer in de gaten met die 2 zweedse dames?
Groetjes Evert en lytse Jildert.

Natalie

Hoi hoi, Jelmer nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Gelukkig heb je kunnen genieten van een heerlijke taart zo te zien! Oerang oetangs kijken.......oh lijkt echt helemaal super en zal het ook vast zijn. Ben erg benieuwd naar jullie verhalen! groetjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!