Jelmer en Ellen op reis

Chaos in Laos! De hoofdstad!

Cool
Joehoe, vanuit een zonnig Vientane; Jelmer en Ellen,

Hoe is hetdaar? Iedereen al lootjes getrokken voor Sinterklaas? Is er alweer warme chocolademelk gedronken? Erwtensoep?

Wij zijn vanuit Luang Prabang naar Vieng Vang gegaan. En dat is een relaxte plaats!!! Als je van drugs houdt is dit het absolute paradijs. Overal plaatsen waar je alles kan krijgen. Paddoo's in de thee ofin de pizza en wiet, het staat allemaal op de menukaart! Als je niet uitkijkt heb je al wat binnen voordat je er erg in hebt!!! OVeral plekken waar je in de hangmat kan hangen of liggen op kussens, echt een hippie-achtige plek. We zijn hier een paar dagen gebleven en zaten in een houten bungalow, echt een supertoffe plek!

Het allergaafste hierwas de tubing! Je kan voor weinig geld een grote zwemband krijgen en dan brengen ze je een aantal kilometers ver weg. De bedoeling is dat je met die zwemband een aantal uren stroomafwaarts de rivier afdrijft. Aan de rivier zitten allemaal barretjes waar je wat kan drinken en grote swings om van metershoog de rivier in te plonzen

Tongue out
. Dat was echt feest.!!Ik heb net ontdekt dat Jelmer mijn zeer charmante video van de swing op internet heeft gezet. Het publiek was uitzinnig na mijn anderhalve, zijwaartse salto die ik per ongeluk maakte
Sealed

We zijn nu in de hoofdstad aangekomen. Dit is de eerste keer in Laos dat we niet superpositief zijn over het land. De hoofdstad vinden we niet echt geweldig, niet echt de moeite waard.

We gaan vanavond verder met de Fin en de Zweed, het is nog steeds gezellig! We denken er over in het zuiden op de thousand islands een huis te huren met zijn allen voor een week. Dit schijnt erg goedkoop te zijn.Hetis denken we wel eensleuk om ergens weer echt wat langer te zitten.

Liefs J en E

André

Hoi Jelmer en Ellen,

Dit klinkt allemaal echt super!! Ben toch best wel jaloers.

Nou nog veel plezier en geniet er van.

Gr André

Simone

Leuk om jullie zonnige, warme reisavonturen te zien en lezen. Het was hier prachtig herfstweer, zonnig en prachtige kleuren aan de bomen. Nu is het regenachtig en de cv snort.
Voorzichtig aan, ja, een week op een plek lijkt me een heel goed plan!
Liefs, Simone

Jarno

Hmmz , klinkt als het hedonistisch paradijs dat Vieng Vang :-)

Dennis en Vrony

Hé levensgenieters!

Erg tof dat jullie zo vaak verhalen en foto's plaatsen. Elke keer weer leuk om te lezen!
Hier alles goed. Druk met het werk, maar... vakantie in het vooruitzicht. Thailand zal em niet worden gezien de erg hoge ticketprijzen, maar we zullen wel de zon opzoeken (die vandaag in NL verscholen hangt tussen de vele grijze wolken en regendruppen).
Het gaat jullie goed!

Grz Dennis en Vrony

Marjon

Jeetje Ellen, dat ziet er allemaal super super SUPER relaxed uit!! Ben heus niet jaloers hoor ;)
Leuk dat jullie de site zo bijhouden! Heel veel plezier!! Liefs

W en J

Bdkt v d mooi krt
charmante dame met pijp.

De stunt staat er goed op,kun je veel geld voor vragen
Jel.

Dikke kus, W en J