Jelmer en Ellen op reis

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MJ: GEFELICITEERD MET DE KLEINE LOES!!! GEWELDIG NIEUWS!!! we hebben de foto's bekeken, wat een plaatje, echt een mooie meid!

Iedereen het nieuwe jaar goed begonnen? Brak, misselijk..............................?

We zijn terug van onze nieuwjaar-vier-stek; een bungalow aan het strand. Met nieuwjaarsnachtwerden er cocktails op het strand gemaakten iedereen had een vuurlantaarn om de lucht in te sturen, dat was zo mooi! We mochten er een wens bij doen. Ook hebben we een nieuwjaarsduik gemaakt. Midden in de nacht. Door de bewegingen van je handen zag je allemaal fosforlichtjes, super!!!

Morgen gaan we voor twee dagen naar Phi-phi, het eiland uit 'the beach'.

XXX Jel enEl

eyte en hermine

Hallo Ellen en Jelmer

Voor jullie ook een heel gelukkig mieuwjaar in liefde en gezondheid. Als ik dit lees gaat dat zeker lukken. Wij volgen jullie reis op de voet en krijgen zo ook veel informatie over de plekken wara jullie komen. Wij hopen dan ook zeker ook nog eens te komen op de plekken die ons aanspreken.
Wij wensen jullie natuurlijk nog heel veel reisplezier en Ellen je moet niet meer van die rare capriolen uithalen.
Liefs Eyte en Hermine

Simone

Een heel gelukkig, gezond, avontuurlijk 2009 gewenst. Dank voor het bijhouden van jullie avonturen en foto's op jullie webblog.
Phi Phi is heel mooi, vrienden van mij, die in Hong Kong wonen, gingen daar 20 jaar geleden al op vakantie naartoe, van hen uit dichtbij natuurlijk. Hebben me veel foto's laten zien ervan.

janny

El en Jel,
Zo mag ik jullie hopelijk noemen zo, omdat jullie zoveel schrijven voelt het zo intiem. Wij kennen jullie beter dan andersom misschien door de verhalen.
Een heel goed ,gelukkig, gezond en reislustig jaar toegewenst. Klinkt romantisch nieuwjaarnacht, bungalowtje a.h. strand enz......
Ellen je kunt zo een reisboek uitgeven, altijd onderhoudend en vermakelijk.
grtjs janny

Jasmine

Hey Jelmer en Ellen

I wish you both a happy, joyfull and healthy new year!!!
Hope dat jullie lekker aan het genieten zijn!!!!
Enjoy and take care!!!!

Liefs Jasmine

Jolanda & Jerry

Hey Ellen Jelmer
Voor jullie beiden een gelukkig en gezond 2009!
Prachtig,om jullie reisverslag steeds weer te lezen,jullie hebben het echt zwaar(dus niet).Maar...geniet er maar van.Jolanda is mijn (nieuwe)vriendin.Ik heb haar ontmoet op Kerstavond.Misschien kunnen we een keer kennismaken/langskomen down under.
Ondertussen...Groetjes en liefs,
Jolanda en Jerry

sander,becks,stella,jayden

Jullie ook een gelukkig nieuwjaar!!!! Hopen dat dit jaar jullie veel geluk mogen brengen. Doe de groeten aan Tom Tom als jullie hem nog weer zien. BTW had ik al gemeld dat je pak was aangekomen?! Bij deze dan. Tot eind Maart