Jelmer en Ellen op reis

zon, strand, zee en kwallebeten!!!

Uit betrouwbare bron hebben wij vernomen dat de zon zich heeft laten zien in Nederland!!! Het zou niet heel lang hebben geduurd, maar toch............. Wonderbaarlijk............. Er is trouwens iemand die boodschappen schrijft met als afzender: de allerknapste zwager... Wij maar denken en denken......Maar voor zover wij weten heeft Inge geen vriend.... Nou ja, we komen er nog wel achter wie dit is. Het is vast dezelfde figuur die het errug grappige half engelse bericht heeft achtergelaten na het nieuws van onze gestolentelefoon....

Yell
Dit heeft ons emotioneel diep geraakt.
Wink

Ondertussen denken jullie natuurlijk dat wij nog steeds stoere reisavonturen beleven.Bungeejumpen, vechten met krokodillen........... Niets van dit alles is waar. Onze reis lijkt de laatstetwee weken op eenzeer langgerekte strandvakantie. Of wij dit erg vinden? Neuh! Terug in Maleisie zijn we naar Perhentian Island(Longbeach) gaan reizen, ik denk dat dit het mooiste strand is dat we hebben gezien. Het strand was witter dan wit en het water megahelder! We hebben er gesnorkeld en gedoken, erg mooi!Er was een nederlands stel, Gijs en Karlijn, die we daar hebben ontmoet. Dit was heel gezellig, zeker gezien het feit dat dit eiland errug stil en rustig was. We hebben tijdens onze reis weinig tot geen nederlandse mensen ontmoet, dus het was leuk weer met andere mensen in het nederlands te kletsen. Na deze behoorlijk lange stop zijn we naar Langkawi toegereist. Een wat groter, drukker eiland. We hebben hier genoten van het strand, het huren van een motor en we hebben hier mijn 28everjaardag gevierd. Een verjaardag om niet meer te vergeten. Jelmer heeft gezongen 's morgens en ik heb oorbellen en een geurtje gekregen! Ben flink in het zonnetje gezet! Bedankt voor alle felicitaties, heel erg leuk! We zijn eerst naar een heel groot aquarium geweest met allerlei soorten vissen, schildpadden en zelfs pinguins. 's middags hebben we een paar uur gezwommen en s' avonds gegrilde vis en garnalen gegeten! Daarna nog wat biertjes op het strand gedronken. Jelmer is trouwens gebeten door een enorme kwal op de dag dat onze telefoon werd gestolen. Niet geheel pijnloos, maar hij heeft het overleeft!

Nu zijn we aangekomen in Georgetown en we zijn helemaal klaar om naar Kuala Lumpur te rijden morgen om onze laatste dagen door te brengen! Bijna................ Het is hier zo ontzettend warm dat Jelmer en ik hele hippe hoedjes hebben aangeschaft tegen de zon

Undecided
. Dan is nu het punt gekomen dat we Azie af gaan sluiten. Dit gebeurd natuurlijk niet zonder een afsluitend verhaal. Misschien straks nog, misschien in Kuala Lumpur, maar................wordt vervolgd,