Jelmer en Ellen op reis

Nepborsten, nepborsten en....... nepborsten

Hallo iedereen! Na 3 miljoen paar nepborstenwordt hetweer eens tijd voor een verhaal dachten we zo. Hoe bevallen de nederlandse terrasjes? Of ben ik te optimistisch?

Het wordt hier steeds weer wat warmer. Overdags is er altijd wel een strakblauwe lucht, maar s'avonds en s'nachts koelde het erg af, het wordt nu echt beter. Het is half zes en ik zit nog buiten met een wit wijntje na een dag hard werken . Het werk is nog steeds leuk, doe op maandag mijn uiterste best om een oude, bijna gepensioneerde, mompelendedokter vanachter zijn mondkapje te verstaan. We hebben nog maar twee maanden werken voor de boeg voordat Jelmer zijn ouders komen, we hebben ongelooflijk veel zin om rond te trekken straks.

Natuurlijk zitten wenietstil als we vrije dagen hebben. Af en toe een feestje bij Sander en Rebecca of met collega's. Vorige week hebben we biertjes gedronkenin een belgische bierpub in destad met een groepje van het werk,het engels gaat steeds vloeiender!We zijn een weekendjenaar rainbowbeach geweest met onze campervan. Een bekend strand met hele mooie zandduinen en heel veel kleuren. Met het schaamrood op de kaken moet ik helaas bekennen dat ik nog steeds niet in de van gereden heb. Dit gaat zeker nog gebeuren, ooit...... Verder zijn we vorige week gaan whale-watchen. Met een boot vaar je naar een bepaald punt waar je de humpback whale kan bekijken, zo mooi!!!De eerste helft was super, de tweede helft zaten Rebecca en ik met een wit zakje in de handons best te doen om niet over te geven. Vrijdag zijn we naar Coulandra gereden. Een badplaatsje waar Rebecca's ouders een appartementje hebben. Het was super!Jelmer heeft bijna een heeeeeeele grote vis gevangen, bijna....... Hij is minstens 1 keer per week aan het vissen. Australie is belachelijk mooi!

De engelse testop academisch niveauheeft ook plaatsgevonden.Daar zat ik dan tussen een enorme groep chinezen te ploeteren. Vier onderdelen waarvoor ik minstens een zeven moest halen. Uitslag:

lezen 6

Schrijven 7

Luisteren 7

Praten 8

1 puntje te kort voor de registratie, helaas! Veel zin had het toch niet voor nog maar twee maandjes werken. Waarschijnlijk zou de registratie rond zijn als we alweer bijna in Nederland zitten. Stiekum ben ik toch trots op de uitslag, het was verschrikkelijk moeilijk. Ze stelden me vragen waar ik in het Nederlands nog niet eens antwoord op had.

Alle vliegtickets voor de rest van de reis zijn alweer geboekt. 10 maart vliegen we naar Londen, waarschijnlijk zijn we 11 maart weer in Nederland! Even de datum doorgeven in verband met het bestellen van de fanfare en de confetti.

Iedereen nog een lekkere zomer en tot snel!

Bis balt, Jel en el

Reacties

Reacties

joost

ellen, ga je je ook weer aanmelden bij de majorettes?

heb geloof ik nog wel ergens outfit voor je liggen.

in maart weer terug dus......

misschien kunnen jullie ons huisje wel tijdelijk onderhuren....? tot wij weer terug zijn uit zwitserland. ik begin daar 1 okt en inge komt 1 dec. ik begin 1 okt 2010 weer in umcg. misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen...?

we houden contact aight!

tik ze aan daar!!! tot moi

Vrony

foto's om jaloers bij te worden...

Sabine

Hoi Jel en El,

Ja hoor hier kunnen onze noordzee plaatjes niet aan tippen.
Ellen wat een super uitslag van de toets, zwaar balen van dat ene puntje.
Hier gaat alles intussen z'n normale gangetje weer. De Merke is in zicht Evert is druk aan het wagen bouwen.

Veel Liefs van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!