Jelmer en Ellen op reis

Dag lieve mensen!!!!

Op de dag van vertrek, 9:oo s'morgens.........en wie presteert het om zijn portemonnee kwijt te raken: Jelmer Koolstra! En wie heeft hem weer gevonden? Zijn lieftallige vriendin Ellen.

De afgelopen weken waren druk, gezellig en verdrietig. Afscheid van iedereen nemen is niet leuk. Maar wat was het een gezellig feestje!!! We willen jullie allemaal hiervoor heeeeeeeeeel erg bedanken, het was super!!! De fles wijn van Milou en Anita is gisteravond opgekomen bij de familie Koolstra thuis, hij was lekker, bedankt! En Anita, mocht je dit lezen; het was niet de tijgerhaai maar de walvishaai, Jelmer heeft me hier heel hard om uitgelachen! Alle foto's zijn op de geweldige sleutelhanger van Andre gezet! Bedankt voor alle leuke cadeau's!

Iedereen veel succes en plezier met alles wat jullie gaan doen en we zullen iedereen missen,

Veel liefs Jelmer en Ellen in the sky!

Inge

Lieve Jelmer en Ellen,

Nou, het is eindelijk zover he! :)
1,5 uur geleden hebben we jullie uitgezwaait en ik kan niet anders zeggen dan dat ik stront jaloers ben...
Wilde jullie ook nog even via de site een geweldig leuke tijd toewensen, geniet ervan!!! En houdt ons goed op de hoogte he!

Dikke tut,
Inge