Jelmer en Ellen op reis

Koh Tao

Hallo allemaal,

Ik dacht laat ik maar weer een mailtje schrijven, heb even genoeg van het strand!!!

We zitten nu op Koh Tao, nou ja Ellen ligt ergens op de bodem van de zee. Duiken wel te verstaan!!! Ze is vandaag begonnen met haar duikcursus

Tongue out

We hebben heerlijk van Bangkok genoten. De eerste dag waren we moe na de reis, dus hadden we een goede nacht rust nodig! We lagen heerlijk om half 10 op bed, maar werden vlaknamidden nacht beide weer wakker. Nu snapten we gelijk waarom dit hostel zo lekker goedkoop was, je kreeg er gratis muziek bij! En harde muziek......

Frown

Dus geen oog meer dicht kunnen doen tot een uur of 3, hierna nog wel een paar uurtjes geslapen. Volgende ochtend maar op zoek naar een ander hostel.

De 2e dag zijn we door Bangkok geraced met een tuk tuk, wat een gekken........Fantastisch.

Tempels bekeken, grote boedha, nou ja jullie snappen het wel lekker de toerist uithangen.

Ellen had natuurlijk geen kleren meer, dus moet de Ko san road worden leeg gekocht. S'avonds zijn we opstap geweest met dat engels/zweeds koppel (zie vorige verhaal). Het nacht leven van Bangkok moet je gewoon eens beleven. Heel erg leuk.

En natuurlijk wil je graag uitslapen na het stappen, tenmiste meeste mensen proberen dat. Ellen niet, 8 uur gedoucht en wel klaar om weer de stad in te gaan, tjonge jonge wat was ik blij.................NOT

Onze busreis naar Koh Tao vertrok om 21 uur dus konden we de hele dag nog van Bangkok genieten. Beetje je leven weer op het spel zetten in een tuk tuk, wederom FANTASTISCH. Schumacher is er niets bij.

En om goed in de vakantie sfeer te komen, want dat hebben we VAKANTIE......hoelang????? 6 MAANDEN......

Tongue out
..hebben wij ons even 'lekker' laten masseren. Ellen kreeg de slappe lach toen de mevrouw haar door midden probeerde te breken. Man wat zijn die mensen ruig, maar na de tijd is het wel heerlijk.

En s'avonds in de bus, 10 uren, hobbel in de weg, bobbel in de weg, GAT in de weg. Tjong wat heeft Jelmer weer goed geslapen. Jullie snappen we hebben het erg, heel erg zwaar.

De Groeten Jelmer en Ellen

Karlijn

Hey lieverds!

Wat klinkt dat allemaal geweldig! Supergaaf he Thailand? Dit gaan jullie gewoon 6 maanden doen. Heel leuk dat jullie al zo veel hebben geschreven, zo leuk om te lezen wat jullie daar doen. Lekker genieten!!

Dikk kus van mij

Inge

Vakantiegangers!

Super leuk om te horen allemaal :) We waren blij dat ellen ook ons advies van de handbagage had meegenomen ;)

Klinkt echt allemaal heerlijk en herkenbaar. Jullie gaan zeker nog een geweldige tijd tegemoet!
Hier is alles ook prima, de 'monster truck' heeft vandaag z'n eerste rondje naar ikea gemaakt en heeft het overleeft :D Helemaal blij dus!!
Nou, geniet maar lekker en we horen wel weer!

Dikke tút

Simone

Mooie verhalen, Jelmer! Mocht je nog weer terug in Bangkok komen dan is het maken van tochtjes per watertaxi in de klongs een hele belevenis. Het water ruikt niet even fris, maar je ziet wel heel veel! Ook een heel avontuur!
Hier regent het dat het giet en het is best koud.
Morgen dienst@ozo.umcg.
Liefs, Simone

Karen

Hey Lieverds,

Ik lag alweer achter met al jullie mooie berichtjes op de site. Heel fijn te lezen dat de reis redelijk goed is verlopen...op enkele handtastelijkheden na ;)
Geniet even lekker van de witte stranden en de azuurblauwe zee. Gaat het goed met het duikbrevet???

Veel liefs Kaatje

Jarno

Er ging eventueel ook een nachttrein naar Koh Tao , zeer comfortabel ;-)

joost

wot wooootttt

hahahaha die tuk-tuks idd. geweldig niet. vroem vroem tuut tuut tutututututututtttt

wij zijn na bangkok naar nong khai gegaan met de nachttrein, bij de grens met vientiane (laos). 2 nachtjes in vientiane gebleven en gisteravond na een slopende busreis van 12 uur aangekomen in luang prabang. Hier moeten jij en ellen sowieso naar toe. wat een relaxte sfeer hier zeg. helemaal goed, helemaal zen.

van hieruit, blijven hier denk ik wel een week is plan naar koh tao te gaan. nog suggesties voor hostel / guesthouse.....?

tot moi!

Natalie

Hoooiiiiii,

Wat een spannende verhalen allemaal al en dat in de eerste week weg. Het klinkt echt super, jullie zijn het strand zat....wij hier de regen en het werk. Tja het verschil moet er zijn he?! ;-)

Blijf vooral genieten!!

liefs Natalie