Jelmer en Ellen op reis

Advanced open water divers

Dames en heren,

Vanaf heden zijn wij, Jelmer en Ellen: ADVANCED OPEN WATER DIVERS. Dus niet open water divers, nee: ADVANCED OPEN WATER DIVERS. Dus, dat wilden we even kwijt.Na een weekzit ik (Ellen) weer eens achter de email.Heel erg leuk om alle reacties te lezen.

De afgelopen week ben ik alleen maar druk geweest met duiken. Het eerste deel, open water, heb ik alleen gedaan, Jelmer heeft die al. EenDeens meisje was mijn buddy, het was hardstikke gezellig en we hadden een geweldige instructrice. Het tweede deel heeft Jelmer ook gedaan, die had hij nog niet. Het wasGEWELDIG omsamen te duiken, wat is het mooi onder water. We zijn 30 meter diep geweest en hebben ookeen nachtduik gedaan, dat was echt zoooo mooi, dat vergeet je nooit weer! Een gezellige groep ook. Gisteren is James, een engelse jongen, aangevallen door een triggerfish!Dit is een behoorlijk chagerijnige vis van 1meter lang! Jelmer en ik zagen het en we lagen helemaal in een deuk, het zag er zo grappig uit!

Gisteravond zijn we op stap geweest met een club. Het was supergezellig, dus we zitten nu 'fris en fruitig' achter de computer. We kregen op de terugweg vannachtnog de zware opdracht om een zeer, zeer dronkenfiguur (zie de jongen van de triggerfish),weer veilig naar huis te slepen. Hij viel ook nog plat op zijn hoofd toen hij een hond probeerde te knuffelen, we waren even bang dat hijook nog een hersenschudding had. Maar volgens mij is alles goed nu.

Goed, wij gaan lekker de kater wegsnorkelenvanmiddag,

Veel liefsJelmer en Ellen

P.s: Lieve Smiegel, ik probeerde een sms terug te sturen maar dit lukte niet, heel veel beterschap van ons. En wil je alsjeblieft wat schrijven over je uitreiking en alles, ben heel benieuwd hoe het was! Dikke kus!

Reacties

Reacties

Smiegel

Dag lieverds,

Wat een geweldig verhaal, haha! En mooie foto's! Gert moest al lachen toen ik werd aangevallen door een ieniemienie visje, dus dit moet echt hilarisch zijn geweest! Geen last van de oortjes met duiken? Ellie, ik ga je een uitgebreide mail sturen van vorige week. Ik stuur het voor de zekerheid ook naar Jelmer i.v.m. ons bijzondere mail contact,haha! Tot horens lieverds!

Dikke knuffels voor jullie

Simone

Leuk hoor dat je nu weer een nieuw diploma erbij hebt gehaald. En dat nog wel in je vakantie! Goed hoor.
Ik sta morgen op de vaatOK, 18 met Bas als operateur.
Lidy is met vakantie, vandaar.
Leuke foto's ook. Geniet, mn ook van het warme en mooie weer daar.
Liefs, Simone

joost

ahjooladideeeeee

gister aangekomen op koh samui. vanaamd is de full moon en de kans is daar dat inge en ik ook gaan.

zijn van plan hier even paar dagen te blijven en dan koh tao. hebben jullie nog tips voor guesthouse of duikschool of iets dergelijks...?

zet hem op kakkers!!!

en tik aan

janny molenhuis

He folks,
Wat zien jullie er asociaal bruin en gelukkig uit......
Congratulations met open-water diploma. GAAF EEN NACHTDUIK. Klopt het dat de visjes slapen 'snachts?????
Genietze, kmot weer aan het werk, cardioversie again.
Byebye en liefs van Janny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!