Jelmer en Ellen op reis

Hallooooooooo!

Laughing
We zijn alweer 5 dagen op Koh Phangan en het is super hier! Met de scooter zijn we kriskras over het hele eiland geweest. Jelmer is belachelijk bruin, ik ben een bleekscheet in vergelijking met hem! Ik heb eergister zijn hoofd kaalgeschoren. Wil je zijn nieuwe look bewonderen, zie de foto's!

We zijn gister naar de full moonparty geweest. Mochten er mensen zijn die denken; Jelmer enEllen gaan ook alleen maar op stap, dat is ook zo!

Laughing

Op het feest hadden we kans om twee bekenden tegen te komen. James, ons duikgenootje, zie eerdere verhalen en Joost, onze zeer gewaardeerde ex-klasgenoot en collega! Gelukkig had Joost die dag om 12 uur een mail gestuurd dat hij ook zou gaan, daardoor wisten we tenminste zeker dat we hem wel kondenvinden tussen 3000 mensen op een strand!

Undecided
Maar ik zal julliewat vertellen, wezijn ze allebeitegengekomen, het was geweldig! Wat een feest!

Het eiland isbloedjemooi ooksnorkeltechnisch gezien (spotted stingray gezien)en we zijn allebei gek op het eten hier, we hebben echt alles al uitgeprobeerd en nauwelijks last gehad (verteringstechnisch gezien), of nou ja, nauwelijks.........

Janny: aan het werk? Je moetons even uitleggen wat dat is....... Sommigevissen sliepen wel, ik heb ze maar niet wakker gemaakt..

Liefs Ellen en ook van Jelmer, die is even wat nieuwe foto's erbij aan het zetten.

p.s:Ik moet ervan Jelmer nog even bijzetten dat hij een slang in actie heeft gezien,de slang at een gekko op, bij deze.Morgen gaan we weer verder reizen naar het noorden.

Reacties

Reacties

Inge

Hoezo bleekscheet ellen??? Probeer je ons nog meer de gek aan te steken ofzo ;)

Heb net al even met jelmer gesproken maar toch nog ff een berichtje. Ziet er helemaal super uit!! Jullie zien er echt relaxt uit al moet jelmer even z'n baard afscheren straks ga je nog lijken op zo'n verwilderd robinson crusoe figuur

Veel plezier in het noorden!!

dikke tut van mij

Andrea

Dag Poeperts!

Allereerst moet ik toch even kwijt dat ik stikjaloers ben. Vooral sinds ik de foto's zag van de party op Koh Phan Gnan. Paar jaar geleden zelf ook geweest, dus het deed wel goede herinneringen herleven, dat is dan wel weer leuk. Super dat jullie Joost tegen zijn gekomen! En James natuurlijk...?

Maar, zonder gekheid, fijn dat jullie het zo naar de zin hebben daar. Kan ook bijna niet anders lijkt me. Hoewel, zoals MJ al zei; jullie missen hier toch echt ook wel wat hoor! Motregen, lekker aan het werk enzo...

Ben benieuwd waar jullie morgen weer terechtkomen. Hou ons op de hoogte!

Kus,
Krul

Marloes**

Hmm...ik waan me ook stiekum in Thailand en al die mooie eilanden (alvast!) ..,, By the way wat is een gekko? Wat een 'vreselijk zwaar' leven hebben jullie daar trouwens.,..tsss...

Binnenkort ga ik met een kluppie naar IDFA in Amsterdam ., Ze vertonen dan allemaal interessante docu's:) de hele dag in de cinema, een filmmarathon dus!

Untill next...
Loes

Marijke

Hoi Pippeloi!

Tjonge wat een happeningen daaro zeg!

Ell, wanneer je terug komt bied ik je een baan aan bij mij). Ik heb dat fraaie stukje scheerwerk op Jelmer zijn hoofd eens bekeken , en ik zeg: GESLAAGD! whahaha.
Maar eerlijk; 'het staat je goed Jelmer'!

Een vriendin van mij (Chantal vollenbroek) is zoals je weet ook heeeel lang in het buitenland geweest, tevens op de plekken waar jullie nu verblijven.
Mogelijk dat je een aantal ideeën op kunt doen via haar weblog ( dingen die echt de moeite waard zijn om te bekijken, en/of te doen). vind het heel interessant om te lezen.
Dit is de link:

http://merijnchantal.web-log.nl/

verderrr....... is het hier 'rustig', en wacht op een beetje actie, anders ga ik teveel de gezapige kant op in dit dorp.ahum
Oja! Ik doe mee aan een toneelstuk bij toneelgroep Klaver (een klucht van 3 uur lang) , ben benieuwd...hihi.

Verderrr...... I stay posted omtrent de adventures van jullie! echt gaaf om te lezen.

Dikke smakkerd voor julie beiden.

Toedels,

Marijke Benneker

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!