Jelmer en Ellen op reis

Chiang Mai

Wiapiooooooooooooaa!

Daar zijn we weer en een weekje verder. Jelmer is bezig met het technische gedeelte van deze site

Surprised
, wat moet ik zonder hem! Hij spreekt inmiddels een aardig woordje thais, ging weg voor Superlijm om zijn slipper te maken en kwam terug met een potje typex
Undecided

Vanuit Surat Thani hebben we de nachttrein naar Bangkok gepakt. Ideaal! Het liefst doen we alles met de trein hier. In Bangkok aangekomen hebben we eerst het volkslied gezongen in de stationshal samen methonderden andere mensen. Iedereen ging staan met het gezicht richting een immens portret van hun koning(daar zijn ze gek op), dus we deden maar mee.

Vanuit Bangkok naar Nakhom Pathom gegaan omdat Jelmer heel graag een tatoeage door een monnik wou laten zetten in het kloosteraldaar. Toenwe met veel pijn en moeite aankwamenhadden we allebei geen prettig gevoel bijde plek. Jelmer besloot het niet te doen, waar ik heel blij om was. Het was wel een hele ervaring daar te zijn.

Hierna een stop gemaakt in Ayuthaya. De oudste stad van Thailand. Ik heb inmiddels een fobie ontwikkelt voor honden

Undecided
en het mietje in mezelf ontdekt. Iedereen die in Thailand is geweest weet dat er veel straathonden zijn, maar die inAyuthaya zijn echt niet wijs! We gingen Ayuthaya doorfietsen met twee jongens uit Canada (heel gezellig). Maarwemoesten menig maal op de vlucht slaan voor een leipe, doorgedraaide enlelijke straathond.In een zijstraatje aan een hele drukke weg zagen we voor de derde keer een varaan van wel anderhalf meter lang, knalgroen! Echt zo mooi! We hebben een beetje een obsessie voor de beesten hier!

Nu aangekomen in Chiang Mai, hele mooie stad! Vanuit hier is het erg makkelijk een jungletrek te regelen. Dit gaan we doen, drie dagen. De mensen die hier zijn geweest zal het allemaal wel bekend voorkomen.

Nou goed, we gaan weer van het mooie weer genieten!

Laughing

Marloes: Een gekko is zo'n kleine hagedis

Anita: Mocht je dit lezen, heel veel plezier op vakantie!

Marie-Jose: Kan je nog bij de instrumenten of zit je buik in de weg?

J en E!

Inge

Hey Jelmer en Ellen,
Ik kijk elke keer weer enorm uit naar jullie wilde verhalen en mooie foto's!
Echt een super mooie ervaring lijkt me jullie reis.
Heel veel plezier en blijf vooral verhalen en foto's plaatsen, kunnenwe weer even heerlijk jaloers zijn op jullie!
Groetjes Inge

Rita de Vries

Hoi Ellen en Jelmer,
Kwam eigenlijk een beetje per toeval op jullie site terecht maar wat super hebben jullie het!!!!! En wat schrijven jullie het "lekker" op, alsof ik het voor me zie, heerlijk Ellen, genieten hoor, ik zie het helemaal voor me, zo spontaan en enthousiast als ik je van de OK ken.
Blijf jullie zeker volgen. Heel veel plezier samen, genieten, en nooit meer vergeten.
Groetjes Rita

Natalie

hahaha, wat een berichten weer. Ik zie je al helemaal op de vlucht slaan voor de honden El!

Mooi dat het allemaal zo goed gaat en jullie zo genieten. Leuk dat we het ook zo kunnen volgen van een afstand.

Hier alles zijn gangetje. Blijf genieten daar en hoop snel weer een verhaaltje uit het verre Azië te lezen.

liefs Natalie

Jasmine

Hey Ellen & Jelmer

Hoe gaat het met jullie?
Hier gaat alles zijn gangetje.
Goed om te lezen dat jullie het heerlijk hebben en echt leuk om jullie via de verhalen en foto's te kunnen volgen!!
Jullie zien er beide goed uit (dat bruine tintje staat jullie goed!)
Enjoy!!! Take Care!

Liefs Jasmine

Ludwig en Thea

Hallo Jelmer en Ellen
leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken!
Hier is het vandaag miezerig en maakt Ludwig zich, samen met de teamgenoten, klaar om te strijden tegen Oldeholtpade op het voetbalveld.
Het is thuis maar ga vandaag niet kijken met mascotte Isabel, het is echt van dat gure weer dus geniet daar maar lekker van het zonnetje!

rikke

Door de collega's op jullie site gewezen en inderdaad, leuk om te lezen.
ga zo nog de foto's zien en elke week even kijken hoe het met jullie is.
heel veel plezier en vooral veel groeten,
Rikke

Suzanne

Wat een indrukken moeten jullie op doen zeg.
Ik ken Jelmer uit Australië en kan het me allemaal heel goed voorstellen hoe jullie het hebben. Wij gaan in december naar Israël, ook heel veel zin in, ben benieuwd waar jullie dan zullen zitten,
Groetjes Suzanne