Jelmer en Ellen op reis

HIEP HIEP HOERA!!! EEN BAAN VOOR JELMER KOOLSTRA!!!

Jawel dames en heren,

enals anesthesiemedewerker welteverstaan!Gisteren kregen wehet goede nieuws en we waren heel erg blij! Het is een prive-ziekenhuis metveel plastische operaties, je kan je voorstellen dat de grapjes wel weer over de tafel vlogen. Maandag kan ie beginnen en hij zei vanmorgen dat ie het wel spannend vind: Jelmer die zegt dat ie iets spannend vind

Wink
. Nou ja, we hebben weer alles meezitten, erg he? Een leukhuisje enwerk voor twee binnen 6 weken, we vinden onszelf geluksvogels!

Ondertussen zitik nog gezellig tussen de oudjes! Je maakt er elke dag welweer wat mee. Afgelopen zondag heb ik nog een hele goede indruk gemaakt in een verpleeghuis net buiten de stad

Sealed
. Ze communiceren daar metwalkie talkies. Het spreekgedeelte zat in mijn broekzak en de knopwas ingedrukt doordat ik zat, iedereen kon dus alles horen zonder dat ik het wist. Ik was een bewoner etenaan het geven en er was een liedje van de beatles op,je raad het al! Ik heb het hele liedje uitgezongen en een half uur later vroeg een collega ofik een beatles fan ben! Ik krijg het weer warm als ik dit opschrijf! Kon er ook wel om lachen enJelmer helemaal
Undecided
.

We hebben trouwens behoorlijk noodweer gehad de afgelopen dagen! Het regende, het regende en het bleef regenen, ongelooflijk. Het water stroomde door de straten. Ik ging met slippers aannaar het werk, het water stond me tot aan de enkels!Er waren flink wat overstromingen, maar we zijn er goed vanaf gekomen.

Vorige week zijn we vier dagen weg geweest. Sander en Rebecca en de kinderen hadden een huisje gehuurd in Yamba, vier uur rijden van Brisbane. We zijn daar heen geweest. Mooi!!! We hebben wilde kangoeroes gezien, dolfijnen, pelikanen en felgekleurde papegaaien! Jelmer en Sander hebben lekker gevist en we hebben gezwommen, was echt leuk!

Iedereen een gezellig weekend en tot de volgende keer!

Bis balt, Jel en El

Reacties

Reacties

Simone

Fantastisch Jelmer, dat je zelfs een baan als AM hebt! In de bouw of als vertegenwoordiger zag ik je niet zo zitten. Zo onderhoud je je vaardigheden en je kunt het goed, het is ook een leuk vak. Plastisch is natuurlijk wel alleen min of meer kosmetisch in zo'n privé kliniek, maar medisch gezien kun je toch heel lelijk in de problemen komen. Als je denkt dat het niet pluis is de anesthesioloog gewoon aan de jas trekken, mn voordat jullie beginnen! Je weet genoeg en hebt genoeg gezien bij ons, dus uit je kennis en inzicht, de patient kan niets zeggen namelijk, die is down under op twee manieren.
Leuk, Ellen ,d at verhaal over de walkietalkie, moet toch kunnen?
Mooi huisje weer. Fijn dat er een tripje naar een mooie plek mogleijk was met al die dieren ook.
Hier hebben we al een paar dagen aardig weer, vind ik. Ben gauw tevreden, regen heb je nodig voor de tuin ed, anders zou Nl niet groen meer zijn!
De dagen zijn lekker lang en d enachten niet eens heel donker nu. Gisteren schenen de sterren mooi toen ik in de hot tub zat te dobberen. Na een lange werkdag van hot tub schoonmaken, garage schoonmaken en opruimen...haast net zo druk als op het werk, maar minder gevaarlijk, veel minder, alleen een enkele spin kon ik niet meer redden, probeer ik wel.

Sjouk

Wat leuk, gefeliciteerd! Mooie foto's ook.. geniet ervan!
Groetjes uit St. Nyk

Gien

Gefeliciteerd met je baan Jel!! Wat goed zeg dat jullie het zo treffen daar!
Het ziet er allemaal echt fantastisch uit...
Geniet ervan. Ik hou jullie site in de gaten.

Greetz, Gien

Marloes

Lieve Ellen en Jelmer,

Ik schaam me dood. Hier dan eindelijk een berichtje van mij. Heeft echt te lang geduurd. Je wilt niet weten hoe vaak ik jullie site heb laten op schrijven door collega's op werk en hoe vaak dat dan weer in de wasmand is beland. Nu heeft Ronald mij aangemeld voor jullie site en kan ik jullie nu eindelijk een berichtje achter laten.

Wat fantastisch dat jullie allebei werk hebben! Ellen, ga jij ook nog op OK werken of bevalt je het goed tussen die ouwe bejaarde?
Wat zullen jullie het fantastisch hebben!

Hier gaat alles goed! Sofia is alweer 8 maanden en begint al een echt mensje te worden. Het is echt een heerlijke meid. Heel lief en makkelijk!

Geniet van alles want het is echt super wat jullie allemaal meemaken! Vind jullie echt stoer!

Heel veel liefs uit grun!

Marloes

Vrony&Dennis

Net terug van een lang weekend Dusseldorf!Erg fun!
Jelmer, gefeliciteerd met je baan! Dat lijkt er op!
En eh... Ellen, jou zien we terug bij Australian Idols???

Have fun and enjoy!
Nu de foto's nog ff bekijken...

Greetz

Sanne Jongsma

Hoi Jelmer en Ellen,

De afgelopen maanden heb ik met veel plezier jullie verhalen gelezen! Super hoor!
En nu eindelijke eens een reactie van mij. Heel leuk dat jullie allebei een baan hebben gevonden, vast wel even wennen het werkende leven na die maanden van reizen en relaxen.
Met ons gaat het prima, Lotte is al ruim negen maanden en het is echt super, hele dag vrolijk en lachen. Slaapt 's nachts 12 uren achter elkaar, dat is voor ons ook erg fijn.


Heel veel plezier, groetjes Sanne Jongsma

Maaike

Hoi Jelmer en Ellen,

Echt super verhalen die jullie deze maanden geschreven hebben. Zo te zien en te lezen hebben jullie het geweldig daar!! En super dat jullie nu een baan hebben. Ja, ik zit nog steeds in Zwitserland en heb het nog steeds prima naar mijn zin. Dus ziet er naar dat wij hier voorlopig nog zitten. Wel hebben Lotte, Marieke en ik het plan om november een rondreis door Mexico te maken, maar even afwachten of dat allemaal doorgaat.

Heel veel groetjes Maaike

aafke verhoeven

Beste Jelmer

Ben zo brutaal geweest je te googlen na je post op de NVAM site. Ik wil graag in het buitenland gaan werken als anesthesie medewerker en zit met australie in mijn hoofd. Loop daarmee alleen vast, veel onduidelijkheden over mogelijkheden. Kun jij me info e.d. geven? je kunt me mailen op aafke_verhoeven@hotmail.com

groetjes Aafke

Renske

Hoi Jelmer,

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Aafke. Ik weet niet of je het nog leest na 9 jaar maar als je mij en mijn man kan helpen mag je mailen op;
rensketrimbach@hotmail.com

Groetjes Renske

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!